OFERTA PRET
CREARE MAGAZIN ONLINE
soluția eCommerce pentru afacere ta oferta pret

Oferta pret creare Magazin Online – Abonamente Smart eCommerce.

Alege un pachet potrivit
pentru magazinul tău
online

Abonamentele sunt potrivite pentru pentru afacerile aflate la început de drum și pentru antreprenorii care vor să vândă mai mult. Prețul pentru realizarea unui magazin online complet funcțional garantează  găzduirea, webdesing-ul  și promovarea online a produselor tale. Vezi mai jos toate beneficiile de care te poți bucura alegând să lucrezi cu noi. 

Start-up

eShop
450
  • PLATFORMA MAGAZIN ONLINE
  • Design 100% personalizat
  • Versiune pentru telefon si tableta
  • Conturi administratori magazin
  • Panou de administrare ușor de folosit
  • Management stoc și inventar
  • Management clienți si baze de date
  • Sistem de facturare automat
  • Maxim 1000 de produse
  • Categorii si subcategorii produs
  • Integrare opțiuni și sisteme de plată
  • Sistem factura proforma / fiscala
  • Rapoarte detaliate
  • + alte funcționalități
  • PRODUSE SI CATEGORII
  • Produse livrabile sau virtuale
  • Produse variabile (de ex. marimi/culori)
  • Cautare si filtrare inteligenta
  • Optiuni si sortare produse
  • Categorii si etichete produs
  • Automatizare discount-uri
  • Page checkout
  • CLIENTI SI COMENZI
  • Design modern, user friendly, optimizat spre vânzări
  • Comanda rapida
  • Cautare inteligenta
  • Formular contact
  • Emailuri tranzacționale clienți
  • Status comenzi
  • Modalitati de plata (ramburs, card online, transfer bancar)
  • PROMOVARE SI MARKETING
  • Sistem marketing si promotii
  • Cupoane de discount și vouchere
  • Integrare social media
  • BENEFICII INCLUSE
  • Consimțământ Cookies & GDPR
  • Mentenanță și suport GRATUIT (3 luni)
  • Training de utilizare

Advanced

eShop | Marketing BASIC
750
  • PLATFORMA MAGAZIN ONLINE
  • Design 100% personalizat
  • Versiune pentru telefon si tableta
  • Conturi administratori magazin
  • Panou de administrare ușor de folosit
  • Management stoc și inventar
  • Management clienți si baze de date
  • Sistem de facturare automat
  • Maxim 5000 produse
  • Categorii si subcategorii produs
  • Abonare la Newsletter
  • Integrare opțiuni și sisteme de plată
  • Sistem factura proforma / fiscala
  • Integrare firme curierat
  • Rapoarte detaliate
  • + alte funcționalități
  • PRODUSE SI CATEGORII
  • Produse livrabile sau virtuale
  • Produse variabile (de ex. marimi/culori)
  • Cautare si filtrare inteligenta
  • Optiuni si sortare produse
  • Categorii si etichete produs
  • Automatizare discount-uri
  • Page checkout
  • CLIENTI SI COMENZI
  • Design modern, user friendly, optimizat spre vânzări
  • Comanda rapida
  • Cautare inteligenta
  • Formular contact
  • Sistem de chat online
  • Emailuri tranzacționale clienți
  • Status comenzi
  • Calculare inteligenta a taxei de livrare
  • Modalitati de plata (ramburs, card online, transfer bancar)
  • PROMOVARE SI MARKETING
  • Sistem marketing si promotii
  • Coș persistent (30 zile)
  • Optimizare SEO pentru motoarele de căutare
  • Reclame Popup
  • Cupoane de discount și vouchere
  • Tracking conversii GA4
  • Facebook Pixel
  • Integrare social media
  • Implementare Newsletter
  • BENEFICII INCLUSE
  • Consimțământ Cookies & GDPR
  • Mentenanță și suport GRATUIT (3 luni)
  • Training de utilizare

Enterprise

eShop | Marketing PRO
1200
  • PLATFORMA MAGAZIN ONLINE
  • Design 100% personalizat
  • Versiune pentru telefon si tableta
  • Conturi administratori magazin
  • Panou de administrare ușor de folosit
  • Management stoc și inventar
  • Management clienți si baze de date
  • Sistem de facturare automat
  • Maxim 10000 produse
  • Categorii si subcategorii produs
  • Abonare la Newsletter
  • Integrare opțiuni și sisteme de plată
  • Sistem factura proforma / fiscala
  • Integrare cu marketplace-uri
  • Integrare firme curierat
  • Rapoarte detaliate
  • Cotonizare module
  • + alte funcționalități
  • PRODUSE SI CATEGORII
  • Produse livrabile sau virtuale
  • Produse variabile (de ex. marimi/culori)
  • Cautare si filtrare inteligenta
  • Optiuni si sortare produse
  • Categorii si etichete produs
  • Automatizare discount-uri
  • Page checkout
  • CLIENTI SI COMENZI
  • Design modern, user friendly, optimizat spre vânzări
  • Comanda rapida
  • Cautare inteligenta
  • Formular contact
  • Sistem de chat online
  • Emailuri tranzacționale clienți
  • Status comenzi
  • Calculare inteligenta a taxei de livrare
  • Modalitati de plata (ramburs, card online, transfer bancar)
  • PROMOVARE SI MARKETING
  • Blog integrat
  • Sistem marketing si promotii
  • Coș persistent (30 zile)
  • Optimizare SEO pentru motoarele de căutare
  • Reclame Popup
  • Cupoane de discount și vouchere
  • Tracking conversii GA4
  • Facebook Pixel
  • Integrare cu Google Merchant Center
  • Landing page dedicat (de exemplu: Black Friday)
  • Integrare social media
  • Implementare Newsletter
  • BENEFICII INCLUSE
  • Consimțământ Cookies & GDPR
  • Mentenanță și suport GRATUIT (3 luni)
  • Training de utilizare

De ce să lucrezi cu noi?

Beneficiezi de experiența noastră
pentru ați crește vânzările
online

Iată câteva motive în plus pe care ți le oferim și ce beneficii ți-am pregătit.

Design optimizat

Design optimizat pentru vânzări. Cu un aspect adaptabil pe mobil, tabletă, laptop și desktop pentru a oferi clienților tăi o experiență de neuitat și creșterea ratei de conversie. Checkout rapid și un design intuitiv care să răspundă cerințelor utilizatorului modern. O experiență fluidă atunci când comanzi online este esențială, de aceea optimizăm procesele pentru o experiență uimitoare.

Economisești bani

Alegând un abonament vei economisii bani cu servicii externe de Hosting sau Mentenanță. În unele cazuri hostingul te poate ajunge și 25 Euro / lună sau mentenanța peste 50 Euro lunar. La noi , le ai pe toate incluse împreună cu toate tool-urile necesare pentru Marketing sau Optimizarea SEO a produselor tale. Astfel nu vei mai fi nevoit să plătești bani pentru Optimizare SEO sau crearea de campanii de E-mail Marketing, Facebook Ads sau Google Ads.

Securitate sporită

Securitatea este o prioritate majoră în ziua de azi. Serverele care găzduiesc magazinele sunt protejate Firewall si au un UPTIME de 99,96%. Astfel că magazinele realizate de INKON Agency sunt testate și hostate pe servere cu sisteme ridicate de securitate pentru a preveni orice problemă sau atac de tip Brute Force sau XSS. Toate magazinele beneficiază de certificat SSL si backup automat.

Soluții complete

Fiind Agenție Full Service 360°, ne ocupăm complet de vizibilitatea produselor tale și prezența ta online. Împreună te vom ajuta să îți promovezi afacere pentru ca aceasta să fie profitabilă. În plus, orice funcționalitate poate fi implementată pentru a ușura întreg procesul de achiziție, livrare sau facturare. Toate opțiunile pentru un magazin care să funcționeze sunt în atribuțiile noastre.

Timp de execuție rapid

Timpul de configurare a domeniului și magazinului tău pe server, dar si crearea design-ului sunt foarte rapide. Avem grijă ca întreg procesul să fie unul rapid iar tu să poți încărca produsele și să începi să vinzi. În funcție de complexitate, realizarea acestuia poate dura între 7 și 21 de zile lucrătoare. Știm că timpul tău este important, de aceea am creat unelte care să îți salvez timpul și să te ajute să monitorizezi performanța magazinului în mod ușor pentru ca acesta să fie profitabil.

Mentenanță 100%

Te asigurăm de întreg suportul nostru post lansare și de o comunicare permanentă indiferent de situație. Am inclus la oricare dintre abonamentele serviciul de mentenanță pentru a garanta buna funcționalitate a magazinului tău. Ne ocupăm de securitatea acestuia și update permanent. Asigurăm minim 6 ore pe lună de update-uri și pentru orice problemă tehnică răspundem în maxim 8 ore de la sesizare.

Ce spun clienții noștri?

Nu știi ce presupune crearea unui magazin online?
Vezi mai jos câteva răspunsuri legate de serviciile de realizare a unui magazin online pe care le oferim.

Vrei să vinzi mai mult
Alege să fi un antreprenor smart!

Un abonament presupune o taxă care se achită lunar, trimestrial sau anual. Tariful aferent pachetului ales include instalarea server al magazinului si configurarea acestuia, crearea adreselor de e-mail, realizarea design-ului și implementarea tuturor funcționalităților necesare. Instalarea plugin-urilor, optimizarea vitezi, integrarea procesatorilor de plăți, a softurilor de facturare, serviciilor de curierat etc. dar și mentenanța. Fiecare abonament are beneficii diferite incluse precum: Optimizare SEO, sau Servicii de Digital Marketing.

În funcție de specificul fiecărui magazin online există sute de posibilități de configurare. Începând de la produse livrabile sau digitale, seturi de atribute pentru produs sa produse customizabile până la setări și funcționalități ERP, sau tipuri de clienți (B2B, B2C) , reguli promoție flexibile, toate acestea le vom stabilii în funcție de strategia si necesitățile tale. În plus vom avea în vedere ca magazinul să fie optimizat pentru vânzări iar experiența clienților tăi să fie una cât mai plăcută.

Un magazin modern care să ofere o experiență de navigare plăcută utilizatorilor și să fie indexat în motoarele de căutare trebuie să fie obligatoriu responsive.  Pe scurt, se adaptează perfect pe orice dispozitiv (desktop, laptop, tabletă sau mobil). Peste 70% din căutările de pe Google se fac de pe mobil. Astfel și pentru SEO este un lucru extrem de important ca magazinul să fie user friendly  și responsive pentru a fi să fie bine indexat.

Un certificat SSL este un certificat digital ce validează identitatea unui site web. Acesta face posibilă o conexiune securizată și criptată.  SSL în traducere: Secure Sockets Layer si este un protocol de securitate cee ce ează un canal criptat de comunicare intre un web server si un browser.

Optimizarea SEO (Search Engine Optimization) serviciul nostru pe care îl oferim clienților în scopul afișării magazinului respectiv al produselor cât mai sus în motoarele de căutare. Acest lucru presupune o operare permanentă și strategii de creare a conținutului și identificare a cuvintelor relevante pentru magazinul și produsul tău. Ne folosim de Keyword Planner , Ahrefs, Google Search Console și multe alte tool-uri în acest scop.

În funcție de complexitate, un magazin online poate fi gata între 7 și 21 zile lucrătoare din momentul în care stabilim nevoile tale și implementăm și testăm toate funcționalitățile. Însă munca noastră nu se termină aici, avem în permanență grijă ca totul să funcționeze perfect. 

Nu avem nici un alt cost suplimentar și nici costuri ascunse. Singurul cost este cel de achiziționare a domeniului (www.numelemagazinului.ro) care se poate face prin noi, sau direct la Registrul de Domenii RoTLD.  Costul serviciului de înregistrare pentru un domeniu .ro este de 12€ + TVA /an. Se poate achita pe o perioadă mai lungă începând de la 1 până la 10 ani, iar dvs. sunteți proprietarul cu drepturi depline al acelui nume de domeniu. 

Hostingul, tradus în română: găzduire web este un serviciu oferit proprietarilor de domenii (companii sau persoanelor fizice)  cu ajutorul căruia un website / magazin online și fișierele care îl alcătuiesc sunt stocate pe un server. Găzduire web sau web hosting este închirierea spațiului pe serverul unei companii. Acest serviciu este inclus în tariful oricărui abonament iar noi garantăm cea mai bună funcționalitate a website-ului prin servicii de Hosting profesionale. În plus, avem servere dedicate pentru Magazinele online cu securitate sporită pentru a ne asigura protecția împotriva atacurilor.

Atât noi cât și compania de Hosting avem o politică de securitatea ridicată. Ne asumăm prin contract că atât datele dvs. tale și ale clienților tăi sunt criptate și nu sunt folosite în nici un alt scop. Procesarea plăților se face prin procesatori securizați de plată deci poți fi liniștit că totul decurge cum scrie la carte. 

Desigur că nu!  Abonamentele noastre includ serviciul de Back-up, Mentenanță si Update.  Avem grijă de integritatea si buna funcționare a fiecărui magazin online construit și găzduit de noi. Dacă apar probleme, echipa noastră de IT sau sau suport este în permanență disponibilă. 

Desigur, aveți posibilitate după 3 luni să vă schimbați abonamentul.  De regulă clienții noștri optează pentru Abonamentul START-UP la început. Astfel pe măsură ce afacerea dvs. capătă notorietate și doriți o creștere a vizibilății  vă putem ajuta în acest sens cu beneficiile incluse la Abonamentele START PLUS sau BUSINESS.

Colaborarea va fi una constantă. În prețul abonamentelor pentru realizarea magazinului tău online sunt incluse toate serviciile de care ai nevoie și noi îți stăm oricând la dispoziție. Fie că lansezi produse noi sau dorești să faci schimbări, ai nevoie de training sau vrei sa te ajutăm în optimizarea campaniilor de marketing.  

EȘTI PREGĂTIT SĂ VINZI CU AJUTORUL NOSTRU?

Consultă gratuit un specialist sau cere o oferta de oferta pret personalizată

Diferențiază-te de concurență și vinde mai mult online
Cu ajutorul unui magazin optimizat pentru vânzări oferă clienților tăi o experiență de neuitat.

Deschide chat
Dorești să discutăm?
Scan the code
Bună! 👋
Cu ce informații te putem ajuta?