Digital Marketing. Cât costă și ce tipuri de Marketing funcționează?

Publicat de INKON Agency pe

Digital Marketing Cat costa si ce tipuri de Marketing funcționează - afla metoda potrivita de marketing pentru afacerea ta - Inkon Agnetie marketing timisoara

Digital Marketing ce funcționează și cât costă?

Când vorbim despre  Digital Marketing, ne referim la o serie de strategii direcționate care îți permit să câștigi vizibilitate online. În acest mod îți poți crește conversiile și interacțiunile cu publicul.

Evident, pentru a implementa o strategie bună, bazează-te pe investiții ocazionale în testări. Incepe cu Google Ads și Facebook Ads și măsoară-ți performanțele campaniilor de fiecare dată. Astfel vei putea să vezi ce funționează și ce nu. Stabilește-ți prioritățile și setează mesaje sau audiențe diferite în campaniile tale.

O bună strategie de online marketing nu este decisă în funcție de tipul de vânzare. Indiferent dacă are loc online sau într-un magazin fizic, este necesar să-ți creezi un proces de marketing valabil, durabil și constant. 


Există diverse instrumente care îți permit să configurezi o strategie de marketing digital puternică. Platformele Facebook Ads sau Google Ads cu siguranță îți pot garanta o vizibilitate excelentă. E nevoie să știi doar răspunsul la câteva întrebări precum:

,,Unde se află clienții tăi?’’’

,,Cine sunt acestia?’’

,,Care sunt nevoile lor?’’

,,Prin ce te diferențiezi față de concurență?

,,Ce produse sau servicii vinzi și cui vinzi?’’

Cât costă o campanie de Marketing Online?

Răspunsul la această întrebare nu este ușor. Rezultatele unei campanii de marketing sunt, de asemenea, condiționate de tipul de buget pe care decizi să-l aloci și cât de mult dorești să ruleze campania.

 
O invesție mare de bani, nu îți garantează în totalitate obținerea unor rezultate concrete. De aceea îți recomandăm să măsori conversiile și să realizezi campanii care să genereze vânzări, adică să transformi utilizatorii interesați în cumpărători reali.

Pentru a avea succes în acest domeniu, este esențial să-ți planifici orice tip de operațiune prin crearea unui plan de marketing în care să incluzi toate elementele fundamentale ale afacerii cum ar fi: bugetul disponibil, concurența, cuvintele cheie, strategia, mesajul și obiectivele pe care vrei să le atingi. Ai grijă ca planul tău de marketing  să nu fie static. Realizează-ți un plan concret, realist, dinamic și ai grijă de evoluția acestuia. Caracteristica principală pe care planul tău de marketing trebuie să o aibă este adaptabilitatea la actualizări constante.

Dacă ești la încept de drum în cariera ta de antreprenor și vrei să înveți marketing eficient care să funcționeze, prioritizează-ți nevoile pentru ați atinge obiectivele. Poți apela la un specialist în domeniu care te va ajuta și folosești instrumentele eficiente. Online Marketingul este în contuă dezvoltare, oferă multe instrumente, unele mai eficiente decât altele. Toate au un singur scop, acela de ați face cunoscut brandul în rândul potențialilor clienți de ați crește vânzările.

Mai jos analizăm 3 tipuri de Marketing pe care nu trebuie să le neglijezi atunci când vrei să creezi campanii de marketing eficiente pentru afacerea ta:

1.Marketingul de conținut (Content Marketing)

Una dintre ramurile considerată și cea mai creativă, Content Marketingul sau Marketingul prin conținut te va ajuta să interacționezi cu utilizatorii și să-i transformi în clienți permanenți și de durată. Crează un conținut de calitate și orientat către conversie. Comercializarea conținutului (Content Marketingului) este o strategie de Marketing care se bazează pe crearea, editarea și partajarea conținutului de interes pentru cumpărător (client).

Reține că întotdeauna conținutul va trebui să corespundă nevoilor clientului tău. În acest caz, vei putea construi o strategie de succes și îi vei oferi utilizatorului informații relevante și prețioase.

2.Campanii de Marketing: Pay per click (PPC)

Practicat prin intermediul campaniilor de Facebook  Ads și Google Ads, pay per click (PPC) este, fără îndoială cel mai eficient instrument, pentru marketingul digital.

Operația este foarte simplă: prin activarea unei campanii plătiți pe clic, vei plăti numai atunci când anunțul generează un clic (solicitat de utilizator) către un post sau un site legat de această promoție. 


Pentru acest tip de campanie, este recomandabil să setezi un anumit site web ca punct de sosire, permițând astfel utilizatorului să răspundă unui apel de acțiune (CTA). Ca o alternativă la site-ul web, “paginile de destinație” pot fi, de asemenea, “legate”, ceea ce permite trimiterea unui mesaj specific într-un mod foarte direct.

3. E-mail Marketing

Email Marketing prezintă multe oportunități pentru o compania. Îți permite să obții o rentabilitate ridicată a investiției. Pe scurt  să creezi legături profunde cu o audiența ta.

Principalele avantaje pentru începerea unei campanii de marketing prin e-mail constau în eficiență, costuri considerabil de scăzute și rapiditate.  Marketingul prin e-mail, dacă este efectuat corect, permite măsurarea rentabilității investiției pe baza unor statistici precise, inclusiv ratele de deschidere, citire și click, acțiuni și redirecționare.  Planificarea strategică, combinată cu conținut orientat și design elegant, va contribui la crearea constantă a unei valori : o oportunitate de a menține și de a crește gradul de conștientizare a mărcii.

Tu ce instrumente de Marketing alegi pentru compania ta?

Alege instrumentele esențiale pentru Marketing , analizează resursele concreților tăi  și toți acei factori pentru a obține un ansamblu complet al situației, astfel încât să știi de unde să începi realizarea campaniilor.


Pentru a efectua o analiză detaliată, iți recomandăm să utilizezi instrumente valide, cum ar fi, de exemplu SemRush. Această platformă iți permite să analizezi un site web în toate formele sale sau să cunoști volumul de căutare al unui anumit cuvânt cheie. Un alt instrument esențial pentru căutarea cuvintelor cheie relevante este Keyword Planner. Odată ce obții informațiile necesare, vei putea știi ce caută clienții tăi în mediul online, care sunt nevoile acestora și tendințele lor.

Acum ai o imagine completă asupra instrumentelor pe care le poți utiliza pentru a configura campaniile tale de Digital Marketing. Desigur, totul devine mai ușor când  decizi să angajezi un specialist în Marketing sau să încredințezi această sarcină unei unei agenții web specializate.  O echipă experimentată și competentă te va ghida și sfătui pentru a găsi soluția potrivită pentru afacerea ta.

Citește și articolul:  Instagram Marketing. Cum să-ți promovezi afacerea?


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *